Búcsú Indiától

Hát nem hittük, hogy ezek a napok is eljönnek. Ez a búccsú nem csak Indiának szól. Elválunk most Zolitól is, akivel egy hónapig minden percben együtt voltunk, s nagyszerű dolgokat láttunk, éltünk meg közösen, Indiában, s egymásban is. Ez a búcsú Ázsiának is szól, mert kb 6 hónap után most elhagyjuk. S ez a búcsú utunknak is szól, mert bizony véget ér az a 11 hónap, s utunk utolsó, levezető szakaszába lépünk Skóciában majd.

Na de ne szaladjunk előre annyira. 🙂

Eljutottunk Kalkába, s ott egy kedves meglepetés várt ránk. Már jó egy hónappal korábban lefoglaltuk ezt a vonatjegyet, másodosztályra, légkondival. Namost mikor odamentünk a vonatunkhoz, akkor realizáltuk, hogy az a vonatkocsi, amibe a jegyünk szól, az nem létezik, nincs ott, és nem is csatolják már a vonathoz. Valószínüleg nem kelt el elég jegy. Na mindegy felszálltunk a sima másod osztályra, mert végülis volt jegyünk. És elkülönítettek egy kocsit, ami azoké lett volna, akiknek olyan jegyük volt mint nekünk.

Megérkeztünk Delhibe, s még egy estét a srácoknál töltöttünk, Beniwal (első indiai CS szállásadónk) is eljött látogatóba Jaipurból Sandyhez. Kellemesen telt az este, bár a srácok még hajnali 3-kor megéheztek,és elkezdtek főzni.. amihez mi már kicsit fáradtak voltunk a 12 óra utazás után.

Másnap könnyes búcsút vettünk, és már nagyon a levegőben volt, hogy bizony ez a nap sok mindennek a vége. Elmentünk egy hotelba a reptér közelébe. Zoli kiment a terminálba hajnali egykor, mert reggel 6-kor volt a gépe. Mi pedig másnap még egy jó kis riksás történettel búcsúztunk. 300 lett volna a taxi a reptére, ezért úgy döntöttünk kisétálunk a metróhoz. Természetesen riksások hada rohamozott meg bennünket és végül akadályozott meg abban, higy eljussunk a metróhoz.

Szóval végül mi megegyeztünk egy riksással 120-ban. Még mondtuk is, hogy ő lesz az utolsó emlékünk a delhi érzésből, világból.. riksával a reptérre. Erre kb 800 méter után kitett minket egy buszmegállóban, hogy innen ingyen busz megy a reptérre, és várta a pénzét. Nagyon nagyvonalúak voltunk és adtunk neki 50-et. Vicces volt.

Na de csak kiértünk. S megkezdődött 28 órás utazásunk Skócia felé.

Viszlát India! Nagyon megszerettünk a végére..:)

Reklámok

One response to “Búcsú Indiától

1. Hurrááááá……jönnek haza,-várunk benneteket,nagy szeretettel.Nagyi

2015. április 10. 12:02 “Edvárd és Dóri utazása / journey of our life”